Priserna på märkena har gått upp en hel del eftersom fler och fler intresserar sig för dem. Flärparna på baksidan är ofta avbrutna, bra exemplar är inte så lätta att hitta. På tradera har väl gruppernas märken i helt skick gått på ca 350, och de större varianterna på 500 och uppåt ungefär medan en gick på ca 2000 kr för ett tag sedan...
Hur ovanliga de är skiljer sig åt ganska mycket. De man kan se lite mer frekvent är gruppernas märken. Flera av märkena har jag aldrig eller bara 1-2 ggr sett till salu.
Tex mitt Lv märke är det enda jag sett till salu, det finns inte ens med bland märkena i nordstjärnans häfte.
Vad en hel samling skulle kosta? Jag har aldrig sett någon till salu, skulle vara intressant att se vad en sådan skulle hamna på. Jag har köpt på mig de här under nästan 20 år, det är inget lätt område. Dubletter som jag haft och gjort mig av med har varit bland gruppernas märken och D. Resten har jag hållit på hitills för att ha som byte mot de jag saknar.
Så är det någon som har Pb eller Pv liggandes hör gärna av er, tex I och kårstab väntar på er