Jag minns inte ifall jag nämnt det här tidigare men jag håller i alla fall sedan ett bra tag på att bygga om AHF Factbook från grunden i samband med att jag flyttar det till en ny plattform, det tar mycket längre tid än jag skulle vilja, dels på grund av att jag inte lägger så mycket tid på det varje dag utan det blir rätt så varierat från vecka till vecka och dels för att jag inte bara kopierar över informationen, det blir en något annorlunda layout på allt, en hel sidor utökas, en del slås samman, en del försvinner, en del nytt tillkommer, en del korrigeras mm. Så här långt är drygt sex tusen sidor på plats i det nya verktyget men det är fortfarande mycket kvar.
Detta gäller alltså AHF Factbook och inte AHF Forum.
-----
Arbetet med detta fortgår och så här långt har drygt 6000 sidor av Axis History Factbook flyttats över till det nya format och samtidigt har många av enhetssidorna kompletterats med mer information så när det väl blir dags att nylansera sidorna kommer det förutom ett nytt skal finnas en hel del ny information för besökarna att ta del av.
/Marcus