av Marcus Schober 01 feb 2004 22:19
Namn: Marcus Schober
Född: 31 Oktober 1986
Från: Göteborg, farsan är Österikare
Bor: Göteborg, Partille
Studerar: 2an i Natur/Samhälle
Pratar:Svenska, Engelska, Hyfsad tyska och lite Latin och Spanska
Samlar på: Tredje riket utmärkelser, Hitler Jugend och saker relaterat till division Wiking gillar man lite extra, även väldigt svag för dolkar.
Intressen: Taekwondo, Historia, Tredje Riket, Nazismen, Filosofi, Religion - Speciellt Buddismen, Samhällskunskap, Andra kulturer, Politk (Även fast jag aldrig har varit engagerad i nån organisation och kommer heller aldrig bli det) Psykologi, Film, Musik ,Datorer, Spel, Fest och Brudar.
Historiska områden: Tredje Riket, Andra Världskriget, 1900-talet, östasiatisk historia och om antiken/antika civilizationer.
Lyssnar på:Rammstein, Marylin Manson, Scooter, Aquagen, Limp Bizkit, Linkin Park, Lautsprecher, Darude, T.A.T.U, Mozart, Wagner, Korn och lite annat blandat.
Bra filmer:Matrix, Battle Royale, Memento, Fight Club, American History X, Das boot, Stalingrad, Phone Both... hmm finns några hundra fler som jag inte orkar komma på just nu, Får förstås inte glömma att jag kollar anime som en galning, serien Berserk är favorit.
Läser: Stephen King, Historisk Litteratur främst ww2, Buddistiska böcker har jag precis börjat med (tack Lindir :wink: ). Mycket Filosofi läser jag också, Nietzsche är favoriten.
Nya fina bilder på mig kommer upp snart ni får hålla er så länge :P
Senast redigerad av Marcus Schober 01 feb 2004 22:25, redigerad totalt 1 gång.